Svjetski dan srca

Svjetski dan srca

Hrvatski dani zdravlja srca

hdzs srce 300px

AED

AED 200

Oživi me

ozivi me logo


Nove objave

Info Svjetski dan srca 2016

Pokrenite svoj život

  • Odgovarajuća prehrana i piće daje Vašem srcu gorivo koje mu je potrebno
  • Redovita tjelesna aktivnost može Vam pomoći da smanjite rizik oboliijevanja od bolesti srca i da se osjećate sjajno
  • Prestanak pušenja je jedna od najboljih odluka koju možete učiniti za poboljšanje zdravlja vašeg srca

Stručni skup o provedbi strateškog plana za smanjenje unosa soli

Gradski ured za zdravstvo u suradnji sa Zakladom "Hrvatska kuća srca" i Hrvatskom udrugom kardioloških medicinskih sestara organizira Stručni skup o provedbi Strateškog plana Republike Hrvatske za smanjenje unosa soli.

Utorak, 5. srpnja 2016. u 17,00 sati, Ilica 5/2, prolaz Oktogon, V. stube

Valvularne bolesti i antikoagulacijska terapija

RADNA SKUPINA ZA BOLESTI SRČANIH ZALISTAKA
HRVATSKOG KARDIOLOŠKOG DRUŠTVA

Zagreb, Hrvatska kuća srca, 15. rujna 2016.g. u 15h

Zbog interesa sudionika vrijeme početka Valvularne škole je u 15h.

NAŠA MISIJA

nm1

dobrovoljno financijsko i materijalno pomaganje u liječenju oboljelih od kardiovaskularnih bolesti

nm2

promicanje prevencije kardiovaskularnog zdravlja i napretka kardiologije

nm3

informiranje i educiranje građana o sprječivosti kardiovaskularnih bolesti i važnosti njihove aktivne uloge u prevenciji odnosno ranom prepoznavanju uklanjanju i liječenju čimbenika rizika

nm4

trajna skrb za napredak kardiološke znanosti i struke u Gradu Zagrebu i Republici Hrvatskoj te razvoj i opremanje kardioloških odjela i ustanova

nm5

podrška educiranju i koordinacija liječnika medicinskih sestara i ostalih profesionalaca kao i pravnih osoba koje se izravno ili neizravno bave kardiovaskularnom medicinom

partneri i suorganizatori


Redovita fizička aktivnost

temelj očuvanja zdravlja

Ovakvo tradicionalno vjerovanje, potvrđeno je mnogobrojnim znanstvenim istraživanjima
i ugrađeno u temelje svake sveobuhvatne skrbi o kardiovaskularnim bolestima.

Spomenom redovite tjelovježbe, gotovo nam uvijek misli krenu put organiziranih sportskih aktivnosti, međutim nije baš tako. Svaka je fizička aktivnost izvrsna navika ako se provodi redovito.

Tridesetak minuta hoda dnevno minimum je koji smo dužni svojim zapostavljenim tijelima,
a sve iznad toga dobrodošao je oblik brige za sebe.